Actie banner NIPW 2019

Actie tijdens de Nationale Inbraakpreventie Weken

Gratis Yale reiskluis bij aankoop van Yale of Nemef veiligheidsproducten

Een alarmsysteem schrikt inbrekers af

Als officiële partners van de Nationale Inbraakpreventie Weken hebben Yale en Nemef een gezamenlijke consumentenactie opgezet. Bij aankoop van minimaal €75 aan veiligheidsproducten van Yale en/of Nemef in de maanden mei en juni, ontvangt u nu tijdelijk een gratis Yale reiskluis!

Veilig op reis met de Yale reiskluis

Weet u ook nooit waar u uw mobiel, sieraden, portemonnee of paspoort moet laten als u op reis bent of een verfrissende duik in de zee wilt nemen? Met de Yale reiskluis is dit probleem verleden tijd. Voortaan bergt u uw waardevolle spullen hier makkelijk in op én heeft u alles altijd bij de hand. De Yale reiskluis heeft een zachte binnenvoering om de spullen te beschermen. Met het handige cijferslot en de 15cm lange kabel is de kluis aan elk gewenst item vast te maken. Nu kunt u echt onbezorgd gaan genieten van uw welverdiende vakantie!

Upload uw aankoopbon!

Wanneer u in mei of juni 2019 minimaal €75 aan veiligheidsproducten van Yale en/of Nemef koopt, ontvangt u een gratis Yale reiskluis ter waarde van €22,60. Upload uw aankoopbon op de speciale Yale actiepagina of op de actiepagina van Nemef. U kunt ook de aankoopbon appen naar de customer service afdeling van Yale en Nemef, telefoonnummer 06-30074137. Vergeet niet uw adresgegevens en e-mailadres bij de actie te vermelden. Meer informatie over de actie en de algemene actievoorwaarden vindt u op de actiepagina’s.

De actie loopt van 1 mei 2019 tot en met 30 juni 2019. U kunt uw aankoopbon tot en met 31 juli 2019 uploaden.

Download de folder: