Insteekslot

Een SKG-veiligheidsslot is stevig en moeilijk te manipuleren.

Oplegslot (op de deur geschroefd)

Een oplegslot met SKG-certificering is veilig. Aan de buitenzijde adviseren wij een speciale anti-cilindertrek-rozet.

Driepuntsluiting

Een driepuntsluiting is een slot dat de deur op drie punten afsluit. Dit is praktischer dan een apart hoofd- en bijzetslot. Kies een meerpuntsluiting met de hoogste inbraakwerendheid (SKG***). We adviseren om de montage door een professional te laten uitvoeren, omdat in de zijkant van de deur en in het kozijn grote gaten moeten worden gefreesd.

Zelfsluitende sloten

Er zijn sloten met een slimme zelfvergrendeling waarbij de nachtschoot altijd automatisch in het slot valt. Als u de voordeur achter u dichttrekt, heeft altijd weer een sleutel nodig om binnen te komen, en dat is hier ook zo. Echter met een zelfsluitend slot hoeft u de deur dus nooit meer met de sleutel op slot te draaien. Hierdoor is het bijvoorbeeld niet meer mogelijk om vanaf de buitenzijde de deur open te flipperen met een pasje, of stukje plastic, omdat de deur altijd op slot zit.

Slimme sloten

Er zijn tegenwoordig slimme deuroplossingen waarbij u helemaal geen sleutel meer nodig heeft. U kunt eenvoudig uw voordeur upgraden met een slim slot en voortaan uw deur vergrendelen en ontgrendelen via een app of met een pincode. Het zoeken naar uw sleutels is voorgoed verleden tijd.

Een slim slot maakt uw leven een stuk gemakkelijker en opent een wereld aan mogelijkheden. Zo kunt u via de app zien wie er wanneer uw huis binnenkomt, virtuele gastsleutels versturen en controleren of de deur open of dicht is. Ideaal om kinderen, de schoonmaakster of familie toegang te geven tot uw huis. Een slim deurslot plaatst u aan de binnenzijde van de deur en is eenvoudig te installeren.