Yale Slimme sloten winactie

Win jij de Yale Linus slim deurslot?

De Stichting Nationale Inbraak Preventie Weken verloot in samenwerking met Yale een slim slot de Yale Linus. Om zeker te weten dat jouw slot geschikt is voor dit slimme slot, voer dan de check uit via de link hieronder.

Let op: Wil je weten of jouw slot geschikt is?
Check dan snel yalelock.nl/linus-check

Hoe mooi zou het zijn als jouw voordeur automatisch open gaat als je aan komt lopen? Of als je 24/7 op afstand je deur kunt bedienen en altijd en overal weet wie er wanneer binnenkomt? Linus® is het gloednieuwe slimme deurslot van Yale en beschikt over de nieuwste innovaties op het gebied van smart home beveiliging. Dankzij geavanceerde software én de intuïtieve mobiele Yale Access App biedt Linus® je de mogelijkheid om zonder sleutel naar binnen te gaan. Ontdek snel de handige snufjes van dit slimme deurslot!

Behalve gemoedsrust voegt het slot ook veel gemak toe. Het kan ontgrendelen als je in de buurt bent, of juist vergrendelen als je het huis verlaat. Ideaal als je met volle handen de deur uitgaat. Met de Yale Linus kun je ook andere personen eenvoudig toegang geven. Dat kan permanent of tijdelijk; perfect voor bijvoorbeeld de oppas of de schoonmaakster, of als je een woning verhuurt.

Het slot wordt geplaatst aan de binnenkant van je deur. Dit is een groot voordeel, want je kunt van buiten niet zien dat de deur is voorzien van extra intelligentie. De Yale Linus werkt samen met Android- en iOS-telefoons. Standaard is het slot niet met het internet verbonden, maar met de optionele WiFi Bridge kun je jouw slot overal ter wereld bedienen.